Tuesday, May 4, 2010

Senja dalam Mendung

Selalunya fotografer mengambil gambar senja dari tepi pantai ( kebanyakannya ) .. tetapi masa saya nampak senja dari bukit sebelum hujan lebat, ianya nampak berlainan sebab kaki langitnya bukan berasaskan lautan tetapi pokok2 dalam keadaan gelap, cahaya senjanya juga lebih merah dari kebiasaan mungkin disebabkan oleh mendung yang berlaku.
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Nota :
Saya tidak mengubah tone kaler dlm gambar ni dan tdk megeditnya, saya hanya membuang noise dan buat bordernya saja. Ianya tetap kelihatan menarik bagi saya :-), saya ikut susunan uploadnya dari masa Matahari diatas sempai terbenam .

5 comments:

  1. Dramatik gia gambar kau tu topinai.......cun juga kau cari lokasi ohhhhhh

    ReplyDelete
  2. Anony - ya sgt dramatik, fluke ja ni dpt mcm ni juga, ngam timing tu masa :-)

    ReplyDelete
  3. view from bandar sierra kah bos?

    ReplyDelete
  4. Anony - ya view from Bandar Sierra .. :-)

    ReplyDelete
  5. pernah tangkap view ni jugak....thats why nampak mcm familiar....good job!!!!!

    ReplyDelete