Tuesday, April 27, 2010

JACINTA - Miss Sabah/Malaysia 2010

JACINTA - PEMENANG MISS SABAH 2010
Seperti yang saya janjikan, saya publish pemenang Miss Sabah / Malaysia 2010 dimana Vanessa yang saya publish sebelum ni adalah pemenang tempat kedua.
Photobucket

14 comments:

  1. hmmmm...body need to eork out..but nice pic.ekkek

    ReplyDelete
  2. Sweet Girl - Shhhh jgn komplen dia kan Miss Sabah, nanti ada yg marah lagi hehehe

    ReplyDelete
  3. Menggelember ni. Apa yang memukau judges ah?? :P

    ReplyDelete
  4. Sopong - saya diam2 ja lah, sedangkan post saya pasal Vanessa pun kena komplen. No Komen haha apa apa pun saya tetap pilih Vanessa ..

    ReplyDelete
  5. o yaka..ok ok..ehheheh...

    ReplyDelete
  6. Dorang silap bagi dia pakai spendet ba tu. Telampau kicil sais, katat betul. itu la kenampakan menggelember tu. hehe... pa pun all the best la tuk dia ni. ;)

    ReplyDelete
  7. photoshopexpertlamangkaliMay 4, 2010 at 9:50 AM

    bah lau suda nda suka, yg paling "cantik" punya gambar la bah kana taruk kan? :-P tp mcm kana liquify di tmpt2 tertentu da ni sa tingu.. tq la publish gambar yg ini.. suda jd bahan ketawaan dlm forum.. ada jua hiburan kitaurang.. all thanks to gidong.photography yahoo!

    ReplyDelete
  8. Photoshopexpert :

    Siapa bilang saya tdk suka Jacinta ? saya hanya letak Fav saya Vanessa di tempat pertama sebab itu PANDANGAN saya dan PILIHAN saya semata2, itu tdk mewakili mana mana pihak .. tolong faham saya tdk edit2 bagian badan dlm gambar ni, bermakna statement ko yg menghighlightkan tempat2 tertentu seolah2 menghina Jacinta secara tidak langsung.

    Saya kalau boleh mau kedua2nya Jacinta dan Vanessa menang juara dan naib juara semasa Miss Malaysia nanti. Secara realitinya kita tdk dpt menyenangkan hati semua org termasuk dlm pertandingan spt ini, tp memang tdk wajar kalau ada yg mentertawakan org lain sebab kelemahan yg mereka ada, mungkin ada baiknya juga mereka melihat realiti ini agar mereka dpt perbaiki apa yg kurang b4 pertandingan besar diadakan.

    FYI saya tdk terlibat dlm mana2 forum yg mentertawakan pemenang dan peserta Miss Sabah. Saya hanya berkarya melalui potret2 yang saya ambil, dan saya kira Jacinta cukup cantik disini dgn senyuman dan gayanya yg tersendiri, jadi tdk perlulah bagi statement yg seolah2 kamu memberitahu bahawa gambar di atas palsu kerna dlm masa yg sama kamu menghina empunya gambar tersebut.

    Peace .. :-)

    ReplyDelete
  9. also nice shot la... well done gidong!!!

    ReplyDelete
  10. idong...aiyaaaa! miss sabah with this type of body? adussss...hit the gym girl..adaiiii..nanti kana kasi katawa ohh :p

    ReplyDelete
  11. adew miss trengganu?

    ReplyDelete
  12. hehehehe... how come the judges so blind.... ni lah yg paling lawa kah di sabah?... u really2 need to work out a lot jacinta.... kamalu-malu....

    ReplyDelete